Sunday, April 10, 2011

OHH MY.

I'VE COME PEOPLE.!!


ehem ehem. testing testing, 
heyy peoplee. watcha doing, well if u all ask me ofc la makan makan makan n tengok tv, dan itu sangat boring tak best!!!!! i just miss my old life. bangun pagi peg skolahh, lepak ngn kengkawan. lepas tu rehat sesame. tak lupe juge ponteng kelas sesame, ehhh. tercakap. well. takpelahh, accident happends. lots of things yg best laaaa. i just miss my frend n my KKS!!! Bila da habis sekolah. sume berubah. kawan yg kite selalu lepak n gossiping sume da hilang hentah kemane. ade yg bekerja. ad yg meng-anggur-kan diri.**well I'm one of them. hentah hentah ad yg dah kawen kottt. **tunggu je lah surat jemputan. ade yg pergi menghadap illahi.**sob sob. tapi. what ever it is. life has to go on. keep moving forward.
                                         **hope that our friendship never ends guys. xoxo

No comments:

Post a Comment